Top

استعدادیابی ویژه

تست استعدادیابی 

هر کسی توی زندگیش خوبه که یک بار تست استعدادیابی بده. تست استعدادیابی که ما در کانون انجام میدیم برای همه افراد بالای11 سال مناسبه .

استعدادسنجی نوجوان  امری ضروری در جهت بدست آوردن نگرش صحیح از خود و پرورش توانمندی های فردی، راهبردی است عملی برای ارتقا کیفی زندگی نوجوانان و آینده سازی مطمئن می باشد.

تست استعدادیابی متشکل از 5 تست متفاوت سیستمی و کاغذی و ابزاری و عملی ست. که با استفاده از ابزار مناسب ، توسط کارشناس متخصص گرفته و توسط متخصص خبره آنالیز و تحلیل می شود. چراکه برای کشف استعداد خاصمون لازمه  انالیز تست استعدادیابی توسط متخصص مجرب تحلیل بشه و خروجی تست ها به تنهایی و بدون تحلیل کارایی نخواهد داشت.

تست استعدادیابی هم بصورت حضوری و هم بصورت انلاین گرفته می شود . 

نتیجه تست حضوری قابل اطمینان تر هست زیرا در تس آنلاین به اجبار باید از جایگزینی برای کار عملی و سیستمی که در مرکز انجام میدهیم، استفاده کنیم. اگر چه که تست استعدادیابی انلاین بسیار کمک کننده است اما اولیت و پیشنهاد ما برگزاری آن  بصورت حضوری می باشد . 

نکاتی که قبل از شروع تست لازمه رعایت کنید : تست دهنده خسته و گرسنه نباشد و خواب کافی در شب قبل داشته باشد . 

برای هماهنگی وقت تست استعدادیابی ویژه به واتساپ کانون به شماره 09196510590 پیام دهید.

در صورت نیاز مراجع، باتوجه به اهمیت این سنجش (تست استعدادیابی)،  پس از انجام مصاحبه ، استعدادیابی اولیه و غربالگری شرکت کننده ، استعدادیابی ویژه و همچنین درصورت تمایل پرورش آن استعداد توسط متخصصین مربوطه صورت میپذیرد.(این خدمت جداگانه ای می باشد)

حتما با مرکز تخصصی روانشناسی نوجوان آترینا در تماس باشید و از دیدن تغییرات مثبت لذت ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر :

09196510590

021-22684075

Top